torsdag 6. september 2012

"Moody" og "Veil"

Da var det en ny runde med masker, gitt ;P
Grunnlaget mitt er ferdige papirmasker fra Panduro som jeg endrer slik at de blir som jeg ønsker :)

...her kan man klippe, lime og modellere av hjertens lyst til de ser ut som man vil!

...Hadde en nese fra "Rød nese-aksjonen" liggende, og fant ut at den kunne passe fint på en maske :)
Det ble en klovn som ikke helt vet om han skal le eller gråte, og i stedenfor å sette på han hår/parykk som de fleste klovner har, valgte jeg å bruke fjærboa! Den kan enten festes rundt hodet, eller man kan la den henge ned rundt ansiktet :)


...synes han ble ganske så søt, jeg!

...og her ser dere tårene...

Har også holdt på med en annen maske der jeg har brukt rester av et blondestoff jeg har hatt liggende. Det har jeg brukt som et slags slør som skjuler resten av ansiktet under masken. Jeg har malt rutemønster på masken med akrylmaling, og jeg har festet på scrapbook-blomster i metall og limt på paljetter som pynt i midten av blomstene. Bare å bruke fantasien, og det man finner i skap eller skuff! ;) Siste finish ble noen fjær som jeg festet i pannen på masken...


...du får ikke sett helt hvordan den blir på, men...

...og her ser man litt detaljer av blomstene...
Legger også ved bilder av masker jeg har laget tidligere, så kan man bli litt mer inspirert av disse :)


Denne masken ser ut som fuglevinger, men er kun ment til Fotoshoots da man ikke ser så mye når man har den på :P 



...en litt enklere versjon å lage :) Kun maling, paljetter og fjær!



Da er det bare å la fantasien få utløp, så har man kanskje noe mer spesielt å kle seg ut som på Halloween!! ;)
Solstrålen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar