tirsdag 15. januar 2013

Masker ;)

Nå begynner maske-parken min å få litt størrelse, så da er det på tide å markedsføre litt ;)
Jeg lager stort sett masker til fotoshoots og eventer, men det er også mulig å leie/kjøpe for eget bruk om man ønsker det.

Maske med fasanfjær...

Her ser dere hvordan man kan bruke denne ;)

 Hvordan og hva man ønsker å bruke maskene til er opp til egen fantasi ;) Er det spesielle masker som ønskes kan jeg også lage det :)

Her er et lite utvalg:


"Katrongle"
Katrongle er laget av silkefurukongleskjell og furukongleskjell som er limt på en basemaske. Snuten er en kongleende, og ørene er laget av kongletopper.

Masker med fjær:
Her bruker jeg å endre basemasken før jeg starter med modellering av nebb.  Ideene til maskene er alltid klar på forhånd, så har derfor kjøpt inn den typen fjær jeg ønsker å bruke, og maling har jeg alltid liggende :)

"Feathers"


Jeg holder på med flere nye masker med fjær, så det er bare å vente i spenning ;)

Klovnemasker: 

Her har jeg brukt fjærboa'r, ferdige klovneneser, egenmodellerte klovneneser og paljetter i tillegg til maling.

"Moody"
Moody er laget av en basemaske som jeg har endret på, slik at den ser ut som jeg ønsker. Deretter har jeg malt den med akryl- og glittermaling før jeg har festet på en klovnenese og en rød fjærboa.




"Moody II"
Moody II er laget som Moody, men speilvendt, og uten fjærboa.

Om du er interessert i priser på maskene, både for kjøp og utleie, eller har andre spørsmål; ta kontakt :)  solkatartstudio@gmail.com

Solstrålen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar