lørdag 17. desember 2011

Duftende Lavendelposer ;)

Perfekt som en liten oppmerksomhet!
...boksen kan man få kjøpt på www.linellen.no
Kjøpte egentlig inn en del tørket, økologisk Lavendel for å lage litt hudpleieprodukter, men ble en del til overs, så da endte jeg med å lage noen søte Lavendelposer :)

Det er egentlig ganske enkelt. Først fant jeg litt stoff jeg syntes var fint, så sydde jeg det sammen til poser. Fant et satengbånd i en farge som passet og tredde denne i små åpninger jeg lagde i posen. Festet en liten hempe bak på posen, fylte den med ca 0,50- 0,75dl tørkede Lavendelblomster, og knøt igjen med en enkel sløyfe. Det dufter bare å vidunderlig her nå!!

Posene kan brukes til så mangt. De dufter godt, og kan brukes i klesskapet for å få god duft på klærne, i tillegg til at de holder en del skadedyr unna!
Man kan også bruke de for å få litt deilig badevann, men pass på at den får tørket godt etter badet :)
Her er det bare å bruke kreativiteten!!

Disse Lavendelposene vil det også være mulig å få kjøpt på "Marked i skjulet" på Slogum :)
Markedet er søndag 18. desember fra 1300-1700, om det er interessant ligger det et arrangement på Facebook, og det blir arrangert av linellen.no :D

Kanskje vi sees der??

Solstrålen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar