søndag 19. august 2012

"Feathers" og "Katrongle" :)

I løpet av forsommeren startet jeg på noen masker med nebb, og ble etterhvert ferdig med en ganske så snasen en med litt fjærpryd :) På en maske jeg laget tidligere brukte jeg fjær til å etterligne vinger, så brukte noe av samme metoden på denne, men blandet inn forskjellige typer fjær... Ble ganske så fint, syns nå jeg :D



..og i løpet av samme periode har jeg og mamma vært mye ute i skogen og samlet litt rusk og rask. Da endte vi opp med en del kongler fra diverse trær. Vanlige furukongler og silkefurukongler var det jeg endte opp med, og fant ut at jeg ville prøve å lage en maske ut av disse. Måtte ta fra hverandre konglene slik at jeg satt igjen med bare skjellene, noe som gikk hardt ut over fingertupper og neglebånd, men, men... ;) Det ble noen runder med limpistolen, men han ble ganske så søt til slutt!! :)



Dette er masker som kan brukes til for eksempel fotoshoots, teater eller bare for privat bruk på f.eks Halloweenparty :)Hva man velger å være eller bli er helt opp til egen fantasi! ;D
Solstrålen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar