søndag 7. august 2011

Uka's prosjekt!

Satte igang med å vaske stoler og bord forrige søndag...
Nyvaskede og fine, og klare for sliping og beising!! ;)

Da var det jo bare å sette igang med slipinga slik at beisen kunne trenge godt nok inn i stolene som var beiset i en annen farge tidligere... Etter noen runder med slipemaskinen var det igang med beisinga :)

Her er en av stolene underveis i beisinga...

...og slik så møblene ut når jeg var ferdig med beisen!

Og da var det bare malinga igjen, da ;) Det ble gjort på torsdagen, og jeg ble helt ferdig med møblene idag!
Men når jeg var ferdig med å male og bare hadde å slipe ned kantene igjen, fant jeg ut at jeg kunne tenke meg å hatt de i en annen farge,  pastell i en blågrønn tone, men det får jeg ta når jeg har et kjøkken de kan stå på ;D

Slik ble det ferdige resultatet...

...og her er bordet før og etter ;)


...noen detaljer også...


Ble ganske så fornøyd med resultatet, sett bort fra at jeg endret fargevalget mitt i ettertid ;)
Solstrålen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar