søndag 30. oktober 2011

....endelig ferdig!

Har holdt på med et litt spesielt bilde en stund, og ble ferdig i Halloween-helga og det passet jo nesten perfekt :)
Dette er et bilde hvor jeg har prøvd ut litt flere materialer for å se hva jeg kan få til... Og motivet er som dere kan se, utsnitt av en hodeskalle :O





60x60cm





Her har jeg brukt en papirleire kjøpt på Panduro Hobby for å få det til å se ut som om motivet er litt på vei ut av lerretet :) ...og jeg blandet leiren med litt trelim, før jeg malte med akryl til slutt. Ganske gøy å jobbe med!! Og jeg ble ganske så fornøyd med resultatet ;)

Endte med å lage enda ett bilde når jeg først var igang, så her er resultatet av "negativ" inspirasjon! ;P



60x60cm


 Ønsker alle en fortsatt hyggelig aften, og følg inspirasjonen! ;D
Solstrålen

2 kommentarer:

  1. Så kult bilde snuppa :)
    Å så kult at du skriver blogg ;)
    Nå har du fått deg en ny leser ;)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig tilbakemelding!! :)
    Godt å høre fra deg :)
    Klemmer

    SvarSlett